Näytetään tekstit, joissa on tunniste ukkonen. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste ukkonen. Näytä kaikki tekstit

30. huhtikuuta 2011

I've done you so wrong, treated you bad

Sateiset terveiset kaikille! :)

Jep, täällä tosiaan alkoi ihan yhtäkkiä sataa rakeita lujaa taivaalta. Rakastan äkillisiä sadekuuroja. Siistimpiä ne olisivat, jos sataisi vettä eikä rakeita... mutta silti. Peltikatto ropisee ihanasti mun huoneessa :) Nyt ulkona välillä paistaa ja välillä menee pilveen. Pidän tällaisestakin säästä. Tuuli kiskoo puiden oksia. Mukavaa vaihtelua näihin kuumiin päiviin, joista en tosiaan valita! :)

Sara tulee tänään meille ekaa kertaa ever ja arvatkaa olenko siivonnut kuin hullu :D Vastaus on: kyllä. Imuroin mun ja veljen huoneen, portaat, eteisen ja kuistin ja pesin portaat ja veljen huoneen lattian. Siivosin lattialla olevat epämääräiset koulukirja-kuvasto-tuloste-mainos-koulupaperikasat ja laitoin koulupaperit täyteen koulukansiooni. Järjestelin paikat uuteen uskoon ja pyyhin pölyt. Mun ikkunan välissä oli kauhea määrä kuolleita pörriäisiä - en voi käsittää miten ne pääsevät ikkunan väliin.

Nyt alkoi sataa ja lujaa! Ihana viileys käy ikkunasta :) Toivon usein ukkosta, vaikka pelkään sitä. Se on jotenkin niin eksoottista, kun täällä ei enää oikein kunnolla ukkosta. Ukkosessa on jotain tosi kiehtovaa.

Kuuntelin äsken pitkästä aikaa Maroon 5:a, mutta nyt kuuntelen mieluummin sadetta.

Vapun kunniaksi Sara siis tulee meille. Aluksi ajattelin että voidaan ottaa aurinkoa mutta ei tässä säässä oikein voi... Sitten mennään Saralle - asuu noin viiden kilsan päässä - ja saunotaan ja grillataan ja tehdään tyttöjen juttuja ja jos saan tahtoni läpi, katsotaan myös Suomi-Tanska -peliä :D Rakastan mm-tason jääkiekkoa, just so you know.

Tästä biisistä sai bloginikin nimensä.