Näytetään tekstit, joissa on tunniste vuodet. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste vuodet. Näytä kaikki tekstit

16. huhtikuuta 2011

on niin helppoo olla onnellinen

Otsikko kertoo kaiken. Olen tosi onnellinen, koska aurinko paistaa ja linnut laulavat. Aamulla aurinko oli lämmittänyt paisteellaan lattian, ja ulkoa kuului moottorisahan ääniä. Kevään ääniä ovat sirkkeli ja moottorisahat, kesän ääniä ruohonleikkuri.

Aina kun tulee kevät ja aurinko alkaa paistaa enemmän, mun huoneessa ei tarvitse ollenkaan pitää patteria päällä koska aurinko lämmittää omalla valollaan. Voin pitää ikkunaa auki koko päivän. Tässä taas tavallaan yksi todiste auringon voimasta, uusiutuvasta voimasta.

Aikaisemmin hakkasin mattoja ulkona ja imuroin kuistin ja eteisen. Vein koiran ulos ja sille juotavaa. Se näyttää ihan pennulta, koska sen turkki on vaihtunut kesäturkiksi. Silti se on jo vanha :(
Tuntuu, että on mennyt hirveän monta vuotta. Että olen elänyt kauhean kauan. Tuntuu että ne vuodet ovat menneet ihan ohi. Että en ole arvostanut asioita ja ihmisiä tarpeeksi, ja että olen unohtanut koiran.
Isäkin sitä joskus viime viikolla mietti, että hänestä tuntuu, että hän oli elänyt paljon kauemmin täyttäessään 17 kuin minä olen elänyt, nyt kun olen 17 vuotta. Tajusitteko? Vaikea selittää näin sanoin.

Ihanaa, kun saa pyykit ulos kuivumaan.
Katsoin äsken kohutun Annin tarina -videon. En osaa sanoa tähän nyt mitään. Mitä mieltä te olette?