Näytetään tekstit, joissa on tunniste ajanvietto. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste ajanvietto. Näytä kaikki tekstit

16. maaliskuuta 2013

if you like to talk for hours, just go ahead now


Yesterday was such a sunny day! We've had a lot of those beautiful days lately.
It's a bit of a shame that I'm stuck inside with my books - I must read. After next Friday it'll all be over, thank God.


My sister bought Scrabble. It's amazingly addictive! And so much fun.
This morning I started the car at 5.23am and dropped my sister off at the railway station.
Before picking her up later today I must finish my RE book and revise some Swedish. And I am telling you I ain't reading no grammar!

Now I'm going to calculate my results from yesterday's English exam.... keep your fingers crossed!

16. tammikuuta 2012

records are forever

Kolme asiaa hurjan kahden oppitunnin pituisen päivän päätteeksi:




22. kesäkuuta 2011

I didn't like the world

Tänään oli kaivattu kyläily- ja ystäväpäivä :) Ensin ajelin yhden kamutsin uutta kämppää katsomaan ja sitten lähdin pelailemaan pesistä tositosi kivojen ihmisten kanssa! :) Oli ihan sikamahtavankivaa, jollei oteta huomioon tapaturma-alttiutta :\ Moni sai pallosta ruumiinosiinsa ja jopa naamaan. Yksi kaatui skootterilla. Tähän asti meitsi on säilynyt vammoitta, mutta enpä nuolaise ennen kuin tipahtaa. Kuitenkin kaadun portaissa ja katkon jalkani. Vannon, etten tänään enää juokse portaissa.

Näitä illanviettoja lisää! Sain muuten kerran kopin, eli tein haavan! Kyllä mäkin jotain osaan. Ja osuin mailalla palloonkin. Ja hyvällä porukalla hauskaa pitäessä liikunta voi oikeasti olla hauskaa! Todettu tänään. Siten opastin vielä yhtä kamua nappaamaan pallon räpsään.

Nyt mun kädet haisee ällöttäviltä hikisiltä räpylöiltä.


Olen ihan rakastunut tämän artistin musiikkiin.