J. Karjalainen oli just niin mieletön kuin olin kuvitellutkin! Aivan uskomaton keikka! Ovet aukesivat yhdeksältä torstai-iltana ja katseltiin siinä jonossa että okei meitä on jopa kymmenen ihmistä. Jukka ja bändi kävivät siinä meitä moikkaamassa. Kun keikka alkoi, Kino oli ääriään myöten täynnä ja tunnelma oli katossa! Osa biiseistä oli tosi koskettavia ainakin mulle because of muistot ja meininki oli niin mahtava, yleisö lauloi mukana ja ulvoi kohdassa jossain kuulen koiran haukkuvan ;) Ne soitti kiitettävästi vanhojakin biisejä, ja just ne joita toivoinkin. Telepatiaa sekin ;) Nyt sisko ilmoitti menevänsä jazzeille taas katsomaan ja olen niin kateellinen! Haluan ehdottomasti vielä joskus Karjalaisen keikalle uudelleen!
Niin ja SE KOSKETTI MUA!!! Thank you so much, truly had a blast! Man, you're good!
Näytetään tekstit, joissa on tunniste aurinko. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste aurinko. Näytä kaikki tekstit
20. huhtikuuta 2013
16. maaliskuuta 2013
if you like to talk for hours, just go ahead now
Yesterday was such a sunny day! We've had a lot of those beautiful days lately.
It's a bit of a shame that I'm stuck inside with my books - I must read. After next Friday it'll all be over, thank God.
My sister bought Scrabble. It's amazingly addictive! And so much fun.
This morning I started the car at 5.23am and dropped my sister off at the railway station.
Before picking her up later today I must finish my RE book and revise some Swedish. And I am telling you I ain't reading no grammar!
Now I'm going to calculate my results from yesterday's English exam.... keep your fingers crossed!
Tunnisteet:
ajanvietto,
aurinko,
valokuvat,
ylioppilaskirjoitukset
27. helmikuuta 2013
a satellite swirling to the sun
Mikä ihana päivä tänään! Aurinko paistoi niin kauniisti eikä tullut kylmä. Ihmiset vaikuttivat jotenkin tosi kivoilta tänään, tuntemattomat vastaantulijatkin. Olisin voinut hymyillä kaikille.
Aurinko ja kevät saavat mut aina ajattelemaan, ettei tää niin paha paikka oo. Ja ehkä vähän ajattelemaan, etten halua täältä pois. Suomen kevät ja kesä ovat niin kauniita.
Kävin katsomassa äikän alustavat tulokset, sain pisteiksi 4, 4 ja 3! 6 on siis täydet. Mä toivoin, että jos yhden nelosen saisin. Pliispliispliis, mä haluan että noi pisteet pysyy!
Meen ens viikolla suorittamaan autokoulun kakkosvaiheen! Oon pelannut tosi järkevästi korttini, en oo ajanut ydinkeskustassa (hehheh, se onkin niin iso!) kertaakaan kortin saamisen jälkeen eli vuoteen. Mä en tykkää meidän autokouluautoista, olkoonkin hienoja ja uusia, mutta ne sammuvat niin herkästi. Toivottavasti joku kehuu että oon kehittynyt :D
Pariisin Keväältä on muuten tullut uusi levy! Ja Stellalta uusi biisi nimeltä On maailma meille avoinna, make sure to check it out!
Aurinko ja kevät saavat mut aina ajattelemaan, ettei tää niin paha paikka oo. Ja ehkä vähän ajattelemaan, etten halua täältä pois. Suomen kevät ja kesä ovat niin kauniita.
Kävin katsomassa äikän alustavat tulokset, sain pisteiksi 4, 4 ja 3! 6 on siis täydet. Mä toivoin, että jos yhden nelosen saisin. Pliispliispliis, mä haluan että noi pisteet pysyy!
Meen ens viikolla suorittamaan autokoulun kakkosvaiheen! Oon pelannut tosi järkevästi korttini, en oo ajanut ydinkeskustassa (hehheh, se onkin niin iso!) kertaakaan kortin saamisen jälkeen eli vuoteen. Mä en tykkää meidän autokouluautoista, olkoonkin hienoja ja uusia, mutta ne sammuvat niin herkästi. Toivottavasti joku kehuu että oon kehittynyt :D
Pariisin Keväältä on muuten tullut uusi levy! Ja Stellalta uusi biisi nimeltä On maailma meille avoinna, make sure to check it out!
kisses! XOXO
Tunnisteet:
aurinko,
kesä,
kevät,
musiikki,
pariisin kevät,
ylioppilaskirjoitukset
27. toukokuuta 2012
älä pelkää maailmaa
Rakastan mun rusketusrajoja, nimittäin näinä aurinkoisina kuumina päivinä oon vaan maannut ulkona ja ottanut arskaa oikein koko talven edestä! Ja olen onnistunut, mulla on kunnolliset rusketusrajat ♥ On myös vähän aikaisemmin saatu inhottava toppiraja mutta saan sen kyllä piiloon :)
Huomenna starttaa viimeiset ponnistelut tältä keväältä ja sitten au revoir meluisat käytävät ja liian pitkät oppitunnit ja bienvenue historian ja mantsan kirjat!
Nyt soi Pariisin Kevät ja Kesäyö ja mietin miten hyvältä Arto Tuunelan ääni kuulostaa kun hän laulaa matalalta. Tuo puolivälin instrumentaaliosio saa mut kylmille väreille!
Plus rummut.
7. kesäkuuta 2011
speak to me
Huh hellettä! +31°C varjossa! ☺
Tänään on ollut ohjelmassa mm. kokkailua, matematiikan uusintaan valmistautumista tehtävien kera, päänsärkyä, huimausta ja pitkään nukkumista ja räjähtäneen huoneen siivousta. Aamulla heräsin siihen, että naapurissa hoitolapset metelöivät ja lällättelevät (tiedättekö, lällällällällieruu....) ja huusivat nimeltä heidän perhepäivähoitajaansa, jonka luona myös meitsi on ollut kaitsettavana pienenä! Lasten metelöinti häiritsi myös sen jälkeen, kun sain uudelleen unta. Kuulin heidät unen läpi...se oli todella rasittavaa. Sitten kun kiljunta ja huuto loppui, heräsin enkä saanut enää unta. Joten kiitos siitä♥
En tiedä mitkä taikakädet isällä on, mutta kun laitoin televisioni päälle ja isä alkoi painella kaukosäätimen näppäimiä, se yhtäkkiä toimikin. Uskomatonta. Se kaukkari on ollut jo monta viikkoa toimintakyvyttömänä. No, eipä tarvitse maksaa kolmeakymppiä uudesta :)
Tänään on ollut ohjelmassa mm. kokkailua, matematiikan uusintaan valmistautumista tehtävien kera, päänsärkyä, huimausta ja pitkään nukkumista ja räjähtäneen huoneen siivousta. Aamulla heräsin siihen, että naapurissa hoitolapset metelöivät ja lällättelevät (tiedättekö, lällällällällieruu....) ja huusivat nimeltä heidän perhepäivähoitajaansa, jonka luona myös meitsi on ollut kaitsettavana pienenä! Lasten metelöinti häiritsi myös sen jälkeen, kun sain uudelleen unta. Kuulin heidät unen läpi...se oli todella rasittavaa. Sitten kun kiljunta ja huuto loppui, heräsin enkä saanut enää unta. Joten kiitos siitä♥
En tiedä mitkä taikakädet isällä on, mutta kun laitoin televisioni päälle ja isä alkoi painella kaukosäätimen näppäimiä, se yhtäkkiä toimikin. Uskomatonta. Se kaukkari on ollut jo monta viikkoa toimintakyvyttömänä. No, eipä tarvitse maksaa kolmeakymppiä uudesta :)
Nauttikaa kesästä :)
22. toukokuuta 2011
I'm shipping up to Boston
Tunnisteet:
aurinko,
kokeet,
koulu,
leipominen,
musiikki,
opiskelu,
the clash,
valokuvat,
viikonloppu
25. huhtikuuta 2011
today is the day
Rakastan tätä kevättä! Ja tiedättekö mitä, sain rusketusraidat! Olen ottanut joka päivä aurinkoa pihalla monta tuntia. Vähän se kostautui, paloin inan rintakehästä ja olkapäistä, mutta hällä väliä. Kesä tulee, se on fakta ;)
Nyt on taas hirmuisa sisustusvaihde päällä. Olen suunnitellut kaikenlaista mun huoneeseen. Ihan sama, vaikka koko taloa ei voidakaan kerralla remontoida. Tehdään kaikki ajallaan, eikä kaiken tarvitsekaan olla heti valmista. Remontoiminen on siistiä.

Nyt on taas hirmuisa sisustusvaihde päällä. Olen suunnitellut kaikenlaista mun huoneeseen. Ihan sama, vaikka koko taloa ei voidakaan kerralla remontoida. Tehdään kaikki ajallaan, eikä kaiken tarvitsekaan olla heti valmista. Remontoiminen on siistiä.
Olen kaavaillut seuraavanlaista mun huoneeseen...
Kiinteät kirjahyllyt. Tuo vanha valkoinen kirjahylly on jo nähnyt hyvät päivänsä. Sen reunassa on jotain idioottimaisia tarroja, osa revitty irti. Haluan tuohon savupiipunviereiselle seinälle valkoiset, kiinteät hyllyt. Niihin tulevat huomaamattomat hyllynkannattimet. Hyllyt tehdään sen verran korkealle että niiden alle mahtuu yhä samaan paikkaan nojatuolini. Olen jo pitkään himoinnut kiinteitä hyllyjä, en vain ole tiennyt minne sijoittaa ne.

Senkki/lipasto. En oikein tiedä miksi sitä pitäisi kutsua. Siihen tulee kolme hyllyä, jokaiseen yksi ruskea rottinkikori. Senkki ja sen hyllytilat mitoitetaan täsmälleen rottinkikorien mukaan. Se tulee oven viereen synttärilahjanaulakkoni alle. Maalaan senkin joko mustaksi tai todella tummanruskeaksi.
Uusi pöytä. Pöydän malli on napattu Kannustalon Rauhala -esitteestä - sisko on tällaista kuolannut :P Pöytä näyttää tältä:
Mun pöytään ei tule lasilevyä, vaan taso tulee olemaan ihan puinen. Pöytä maalataan myös valkoiseksi. Tuoliksi haen piharakennuksesta jonkun vanhan ihanan tuolin.
Kokovartalopeili. Tuon vanhan peilini tilalle haluan mitoitetun, pelkistetyn kokovartalopeilin. Siinä ei tarvitse edes välttämättä olla kehyksiä.
Lampaantalja.
| Kuva: Ikea |
Taulut. Ne tehdään kuvista ja noista mahtavista tapettimallipaloista - siskon idea -, joita mulla on.
Lattia. Lattiasta revitään sininen muovimatto pois ja tilalle tulee kuulkaas valkoinen puulattia!
Sänky. Olen aina ihaillut tällaisia ihania sohvasänkyjä, ja sellainen myös hankitaan:
| Kuva: Ellos |
Näiden lisäksi isän tekemä kaappi maalataan valkoiseksi. Kaappi näyttää nyt tältä:
Esittelin kaikki ideani jo isälle, ja isä suostui! :) Mulla on paras isä, ja kaiken lisäksi vielä lahjakas huonekalujen tekijä ♥ Pöydällä ei ole vielä kiire koska säästän rahaa kannettavaan tietokoneeseen, joten pöytä tulee kuvioihin vasta kun läppäri on hankittu. Nyt mulla on tylsä kuvastotietsikkapöytä. Sängylläkään ei ole kiire, se hankitaan kai joskus touko-kesäkuussa.
16. huhtikuuta 2011
on niin helppoo olla onnellinen
Otsikko kertoo kaiken. Olen tosi onnellinen, koska aurinko paistaa ja linnut laulavat. Aamulla aurinko oli lämmittänyt paisteellaan lattian, ja ulkoa kuului moottorisahan ääniä. Kevään ääniä ovat sirkkeli ja moottorisahat, kesän ääniä ruohonleikkuri.
Aina kun tulee kevät ja aurinko alkaa paistaa enemmän, mun huoneessa ei tarvitse ollenkaan pitää patteria päällä koska aurinko lämmittää omalla valollaan. Voin pitää ikkunaa auki koko päivän. Tässä taas tavallaan yksi todiste auringon voimasta, uusiutuvasta voimasta.
Aikaisemmin hakkasin mattoja ulkona ja imuroin kuistin ja eteisen. Vein koiran ulos ja sille juotavaa. Se näyttää ihan pennulta, koska sen turkki on vaihtunut kesäturkiksi. Silti se on jo vanha :(
Tuntuu, että on mennyt hirveän monta vuotta. Että olen elänyt kauhean kauan. Tuntuu että ne vuodet ovat menneet ihan ohi. Että en ole arvostanut asioita ja ihmisiä tarpeeksi, ja että olen unohtanut koiran.
Isäkin sitä joskus viime viikolla mietti, että hänestä tuntuu, että hän oli elänyt paljon kauemmin täyttäessään 17 kuin minä olen elänyt, nyt kun olen 17 vuotta. Tajusitteko? Vaikea selittää näin sanoin.
![]() |
| Ihanaa, kun saa pyykit ulos kuivumaan. |
Katsoin äsken kohutun Annin tarina -videon. En osaa sanoa tähän nyt mitään. Mitä mieltä te olette?
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)









