Tänään kesän ensimmäinen nuortenilta. Uidaan ja grillaillaan. Palautan kavereille parit leffat ja tapaan muutaman ystävän joita en ole taas nähnyt pitkään aikaan!
Mun uudenvuodenlupaushan oli että näen enemmän ystäviäni. Jotenkin en vain jaksaisi lähteä kotoa. Miksi sekin voi olla niin vaikeaa?
Nyt soi taas Amy MacDonald.