Viikonloppuna teimmä siinä siskon kanssa reissun saaristoon, Korppoon Ahvensaarelle. Yövyimme Sailan luona ihanassa vanhassa rintamamiestalossa. Saila kierrätti meitä saarella ja kävimme muun muassa uimassa vanhassa kalkkikaivoksessa, söimme törkeän hyvää salaattia ja namia nokkoskeittoa (parasta keittoa, mitä olen kuunaan syönyt!!), kuvasimme kalkkikaivoksen aikaisia rakennuksia ja vaelsimme saaren korkeimmalle kohdalle. Näköalat olivat upeat, uskomattomat. Kiitos Saila, det var jättefint att få besöka dig!!
Inhoan sanaa kuvaoksennus, mutta sellaisen tämä postaus taitaa sisältää.
Kateeksi käy. Oma vene ois aika makee.
Kurkistusreikä!
Oh, the glimmering water....
Matkalla vanhalle kalkkikaivokselle.
Puiden lehdet muodostivat ihanan katon jonka alla kulkea.
Vanha kalkkikaivos ensinäkemältä. Ei yhtään mitä odotin
- ei siis pelottava. Vesi oli tosi kirkasta ja näkyvyys hyvä.
Joku törppö ängennyt itsensä kuvaan...
Tää väri....
Toivottavasti tämä kuvaa antaa perspektiiviä järven kallioreunojen korkeudesta.
Turisteja. Huutavia turisteja.
Kalkkikaivoksen aikainen rakennus...
....aika Chernobyl Diaries -meininkiä...
...kuten myös tässä isossa piipussa. Kiersin tälle puolelle piippua yksin,
ja kun tuli hiljaista, tuli aavemaisen hiljaista. En kuullut toisten ääniä ollenkaan.
Mmmmm!!!!
Ihana venevaja!
....jonka laiturilla törmäsin erääseen saaristossa viihtyvään epämiellyttävään eliöön. Nimeä en sano, pelkkä ajatus värisyttää.
Tästä ei olisi hyötyä merihädässä?
P.S. Lähtö on ensi viikon lauantaina! Can't wait!!