Parit tunnelmat riparilta.... Isosena olo on aina yhtä mukavaa, mutta nyt hieman haastavaa koska ryhmä oli ihan jättimäinen. Olen silti yhä hengissä, ja täytyy sanoa että olen saanut tarpeekseni matkalaukkuelämästä - sitä olen vietellyt ihan riittämiin. Myös kaikenlainen kommuuniasuminen tältä vuodelta riittää kiitos. Mikään ei matkalta palatessa tunnu niin hyvältä kuin oma sänky (ja omat lakanat!!!) ja oma suihku.
 |
| Auringonlasku on aina yhtä kaunis. |
 |
Pojat olivat rakentaneet hirmusöpön joulukuusen,
joka sitten viimeisen yön aikana löysi tiensä tyttöjen aulaan. |
 |
| The people. |
 |
| Meri, mun ikuisuusrakkaus. |
Huomenna reippaana pikkusten konfirmaatioon, ja jaiks mua jännittää noi mun korkkarit.