Näytetään tekstit, joissa on tunniste rippileiri. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste rippileiri. Näytä kaikki tekstit

4. elokuuta 2012

the moon is dancing among the clouds

Parit tunnelmat riparilta.... Isosena olo on aina yhtä mukavaa, mutta nyt hieman haastavaa koska ryhmä oli ihan jättimäinen. Olen silti yhä hengissä, ja täytyy sanoa että olen saanut tarpeekseni matkalaukkuelämästä - sitä olen vietellyt ihan riittämiin. Myös kaikenlainen kommuuniasuminen tältä vuodelta riittää kiitos. Mikään ei matkalta palatessa tunnu niin hyvältä kuin oma sänky (ja omat lakanat!!!) ja oma suihku.

Auringonlasku on aina yhtä kaunis.
Pojat olivat rakentaneet hirmusöpön joulukuusen,
joka sitten viimeisen yön aikana löysi tiensä tyttöjen aulaan.
The people.
Meri, mun ikuisuusrakkaus.
Huomenna reippaana pikkusten konfirmaatioon, ja jaiks mua jännittää noi mun korkkarit.

3. elokuuta 2012

I'm home

tunnelmakuvia rippileiriltä. lisää myöhemmin, kun saan dublinin-kuvat koneelle!