Näytetään tekstit, joissa on tunniste meri. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste meri. Näytä kaikki tekstit

29. heinäkuuta 2013

the lazy afternoon

Brighton Marina & luksusveneet plus ne vähän pienemmät.


Coastline...! Niin kaunista... Toi kuvassa näkyvä rakennus oli niin HUGE, ihan varmaan joku boarding school tms!




Lenni & veli piti meille seuraa.

Tämän päivän pääsisältö - tai siis tämä ja 101 dalmatialaista. Hyvä vapaapäivä, sanoisinko! Melkein kaikki tuliaisetkin sain ostettua ennen kakun "leipomista". Suunnitelma oli ihan alusta asti tehä kaikki itse, mutta kaupassa alkoi laiskottaa ja ostettiin vaan valmis kakkumix 8) Ihan hyvää, mutta Suomessa on paremmat kakkumixit.

13. kesäkuuta 2013

humanoidien järvi

Viikonloppuna teimmä siinä siskon kanssa reissun saaristoon, Korppoon Ahvensaarelle. Yövyimme Sailan luona ihanassa vanhassa rintamamiestalossa. Saila kierrätti meitä saarella ja kävimme muun muassa uimassa vanhassa kalkkikaivoksessa, söimme törkeän hyvää salaattia ja namia nokkoskeittoa (parasta keittoa, mitä olen kuunaan syönyt!!), kuvasimme kalkkikaivoksen aikaisia rakennuksia ja vaelsimme saaren korkeimmalle kohdalle. Näköalat olivat upeat, uskomattomat. Kiitos Saila, det var jättefint att få besöka dig!!
Inhoan sanaa kuvaoksennus, mutta sellaisen tämä postaus taitaa sisältää.



Kateeksi käy. Oma vene ois aika makee.

Kurkistusreikä!

Oh, the glimmering water....


Matkalla vanhalle kalkkikaivokselle.
Puiden lehdet muodostivat ihanan katon jonka alla kulkea.


Vanha kalkkikaivos ensinäkemältä. Ei yhtään mitä odotin
- ei siis pelottava. Vesi oli tosi kirkasta ja näkyvyys hyvä.

Joku törppö ängennyt itsensä kuvaan...

Tää väri....

Toivottavasti tämä kuvaa antaa perspektiiviä järven kallioreunojen korkeudesta.

Turisteja. Huutavia turisteja.

Kalkkikaivoksen aikainen rakennus...

....aika Chernobyl Diaries -meininkiä...

...kuten myös tässä isossa piipussa. Kiersin tälle puolelle piippua yksin,
ja kun tuli hiljaista, tuli aavemaisen hiljaista. En kuullut toisten ääniä ollenkaan.

Mmmmm!!!!

Ihana venevaja!

....jonka laiturilla törmäsin erääseen saaristossa viihtyvään epämiellyttävään eliöön. Nimeä en sano, pelkkä ajatus värisyttää.

Tästä ei olisi hyötyä merihädässä?

P.S. Lähtö on ensi viikon lauantaina! Can't wait!!

19. syyskuuta 2012

Aivan ihana kattokynttelikkö kympillä Prismasta. Mun oli pakko saada se.


Fiilistelykuvia siskon luota.




Symppis häkkivaloviritelmä keittiön ikkunalla.


Kylmää ja tuulista oli.


Aallot.


Ihana auringonlasku.

Toto on muuten ihan mahtava bändi. Olen kuunnellut sitä parina päivänä ja ollut ihan blown away.

6. syyskuuta 2012

tell me what you know about dreamin'


UNISIEPPARIKORU, jonka rakas siskoni osti mulle ihan yllättäen.



VEDENTÄYTEISIÄ MAISEMIA.




KOTIKONNUILTA.

4. elokuuta 2012

the moon is dancing among the clouds

Parit tunnelmat riparilta.... Isosena olo on aina yhtä mukavaa, mutta nyt hieman haastavaa koska ryhmä oli ihan jättimäinen. Olen silti yhä hengissä, ja täytyy sanoa että olen saanut tarpeekseni matkalaukkuelämästä - sitä olen vietellyt ihan riittämiin. Myös kaikenlainen kommuuniasuminen tältä vuodelta riittää kiitos. Mikään ei matkalta palatessa tunnu niin hyvältä kuin oma sänky (ja omat lakanat!!!) ja oma suihku.

Auringonlasku on aina yhtä kaunis.
Pojat olivat rakentaneet hirmusöpön joulukuusen,
joka sitten viimeisen yön aikana löysi tiensä tyttöjen aulaan.
The people.
Meri, mun ikuisuusrakkaus.
Huomenna reippaana pikkusten konfirmaatioon, ja jaiks mua jännittää noi mun korkkarit.

3. elokuuta 2012

I'm home

tunnelmakuvia rippileiriltä. lisää myöhemmin, kun saan dublinin-kuvat koneelle!