Näytetään tekstit, joissa on tunniste pariisin kevät. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste pariisin kevät. Näytä kaikki tekstit

27. helmikuuta 2013

a satellite swirling to the sun

Mikä ihana päivä tänään! Aurinko paistoi niin kauniisti eikä tullut kylmä. Ihmiset vaikuttivat jotenkin tosi kivoilta tänään, tuntemattomat vastaantulijatkin. Olisin voinut hymyillä kaikille.

Aurinko ja kevät saavat mut aina ajattelemaan, ettei tää niin paha paikka oo. Ja ehkä vähän ajattelemaan, etten halua täältä pois. Suomen kevät ja kesä ovat niin kauniita.

Kävin katsomassa äikän alustavat tulokset, sain pisteiksi 4, 4 ja 3! 6 on siis täydet. Mä toivoin, että jos yhden nelosen saisin. Pliispliispliis, mä haluan että noi pisteet pysyy!

Meen ens viikolla suorittamaan autokoulun kakkosvaiheen! Oon pelannut tosi järkevästi korttini, en oo ajanut ydinkeskustassa (hehheh, se onkin niin iso!) kertaakaan kortin saamisen jälkeen eli vuoteen. Mä en tykkää meidän autokouluautoista, olkoonkin hienoja ja uusia, mutta ne sammuvat niin herkästi. Toivottavasti joku kehuu että oon kehittynyt :D

Pariisin Keväältä on muuten tullut uusi levy! Ja Stellalta uusi biisi nimeltä On maailma meille avoinna, make sure to check it out!

kisses! XOXO

24. toukokuuta 2012

Istuin hämärässä, alkoi hetki joka tuntui kuin ei se loppuisi milloinkaan
Hetkeksi hiljaisuus saapui luokseni kuin olento ja huusi: "Älä pelkää maailmaa"
Istuimme hetken yhdessä ja avaruus katsoi meitä

ja ulkona kesäyö, satoi kasvoille kyyneleitä
ja ulkona kesäyö, satoi kasvoille kyyneleitä

Herään rannalta, on yö kirkkaampi päivää, valopisteet taivaalla liukuvat aamuun
Olen unohtanut mistä tähän kuljin, verhoudun unohduksen kaapuun
Vaan muistan ilmalaivueita, taivaanrantaan lentäneitä

ja ulkona kesäyö, satoi kasvoille kyyneleitä
ja ulkona kesäyö, satoi kasvoille kyyneleitä

Istun hämärässä, odotan vieläkin hetkeä joka ei lopu koskaan
Saapuisi hiljaisuus, kertoisi minulle kuinka kaikki lopulta katoaa
Näen valot taivaalla ja juoksee selässä kylmiä väreitä

ja ulkona kesäyö....

Pariisin Kevät - Kesäyö

18. toukokuuta 2011

sometimes it feels like the world's on my shoulders

21. A song that you listen when you're happy