Näytetään tekstit, joissa on tunniste kesä. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste kesä. Näytä kaikki tekstit

13. heinäkuuta 2013

sunny

Aurinkoa on riittänyt ja tällekin viikonlopulle ja alkuviikolle on luvattu yli 25 astetta. Kyllä kelpaa!
Suuntaan tänään au pair -kamun kanssa luultavasti rannalle ottamaan aurinkoa. Ah, meri!! Saa nähdä uskaltaudunko veteen asti :)



Sain terveisiä Suomesta...

...lakritsin kera! NJAMS!!

Tällä hetkellä tosin noi herkut ei innosta, katsottiin nimittäin eilen illalla kaverin kanssa yksi tosi outo leffa ja syötiin kumpikin yksi pizza, jäätelöä, karkkia ja juotiin kokista. Olin ihan räjähtämispisteessä sen jälkeen! Siis niin täynnä että oikein sattui mahaan.

Cheers Finland!

8. heinäkuuta 2013

Brighton beach

Vähän leimiä laittaa samoja kuvia Facebookiin ja tänne, mutta here we go. Tässä Brightonin entinen, palanut laituri.


Mä rakastan karuselleja!!

Brighton Pier, jonka pelihalli on muuten pelikonehimoiselle se vihoviimeinen paikka :D

Toi sumu saa kaiken näyttämään niin hassulta - rakennukset katkeilee puolestavälistä eikä taivaan ja meren rajaa erota.


Muutama muukin tullut palvomaan aurinkoa...

Herkkupiknikillä au pair -kaverin kanssa. Delicious!! :)

27. toukokuuta 2013

little reasons to smile: summer









kuvat little reasons to smile

27. helmikuuta 2013

a satellite swirling to the sun

Mikä ihana päivä tänään! Aurinko paistoi niin kauniisti eikä tullut kylmä. Ihmiset vaikuttivat jotenkin tosi kivoilta tänään, tuntemattomat vastaantulijatkin. Olisin voinut hymyillä kaikille.

Aurinko ja kevät saavat mut aina ajattelemaan, ettei tää niin paha paikka oo. Ja ehkä vähän ajattelemaan, etten halua täältä pois. Suomen kevät ja kesä ovat niin kauniita.

Kävin katsomassa äikän alustavat tulokset, sain pisteiksi 4, 4 ja 3! 6 on siis täydet. Mä toivoin, että jos yhden nelosen saisin. Pliispliispliis, mä haluan että noi pisteet pysyy!

Meen ens viikolla suorittamaan autokoulun kakkosvaiheen! Oon pelannut tosi järkevästi korttini, en oo ajanut ydinkeskustassa (hehheh, se onkin niin iso!) kertaakaan kortin saamisen jälkeen eli vuoteen. Mä en tykkää meidän autokouluautoista, olkoonkin hienoja ja uusia, mutta ne sammuvat niin herkästi. Toivottavasti joku kehuu että oon kehittynyt :D

Pariisin Keväältä on muuten tullut uusi levy! Ja Stellalta uusi biisi nimeltä On maailma meille avoinna, make sure to check it out!

kisses! XOXO

4. kesäkuuta 2012

pystymetsää ja laakeeta peltoo

Käytiin äidin kanssa katsomassa siskon kissan pentuja - voi että ne olivat lutusia!
Olin unohtanut, miten hyvältä pienet kisunpennut tuoksuvat.


Kävin myöhemmin vähän happihyppelyllä kuvailemassa, ja sain ikuistettua osasia auringonlaskusta. Kaikki näyttää niin kauniilta. Kaikki.





Lopulta mun oli paettava kasvoja päin lenteleviä inhottavia pikkuotuksia ja hyttysiä. Ilma oli sen verran kostea, että hiukset menivät kiharalle. Ärrr...

Näin muuten viime yönä unen, jossa olin raskaana ja menossa synnyttämään. Olin sairaalakaapu päällä jossain sairaalahuoneessa ja mun synnytyslääkäri oli meidän musiikin opettaja! Tosi hämmentävää.

Nyt Sinkkuelämää!

27. toukokuuta 2012

älä pelkää maailmaa

Rakastan mun rusketusrajoja, nimittäin näinä aurinkoisina kuumina päivinä oon vaan maannut ulkona ja ottanut arskaa oikein koko talven edestä! Ja olen onnistunut, mulla on kunnolliset rusketusrajat On myös vähän aikaisemmin saatu inhottava toppiraja mutta saan sen kyllä piiloon :)





Huomenna starttaa viimeiset ponnistelut tältä keväältä ja sitten au revoir meluisat käytävät ja liian pitkät oppitunnit ja bienvenue historian ja mantsan kirjat!
Nyt soi Pariisin Kevät ja Kesäyö ja mietin miten hyvältä Arto Tuunelan ääni kuulostaa kun hän laulaa matalalta. Tuo puolivälin instrumentaaliosio saa mut kylmille väreille!
Plus rummut.

15. toukokuuta 2012

I wanna dance with somebody!

Arvatkaa mitä! Tätä ette usko - löysin muutaman absolutely gorgeous mekon joita voisin aivan hyvin pitää! Minä joka vihaan mekkoja.

Jonkun mielestä tää vois olla ankee kun se on musta ja säkki,
mutta mun mielestä se on just hyvä noin.
Siis a-pu-a, rakastuin ihan täysin!
Ihanat nuo hässäkät tossa joita näköjään myös ruseteiksi kutsutaan.
Tää olis perfect vähän juhlallisempiin eventseihin.
Ihanan raikas kuosi ja I like muutenkin.
Olen myös elätellyt toiveita kunnon poikatukasta, tai oikeastaan vaan miettinyt.
Oon silti vähän liian pelkuri toteuttaakseni sitä, koska tukkarakkaus.

Kaikki kuvat: H&M

20. heinäkuuta 2011

my heart will be broken

Huuh, kirjoituskärpänen on kyllä surissut korvan juuressa mutta ei ole puraissut. Häirinnyt vain ininällään. Hämmentävää on se, että eiväthän kärpäset pure? Hyttyset vain. Joten pitäisikö puhua kirjoitushyttysestä...?

Tällä viikolla tehtyä: mansikkakakku, pestohyrriä, epämuodostuneita kinkkumuffineita (en tee niitä enää ikinä), pizza, suklaa-vaniljajuustokakku ja huomenna teen vielä suklaamuffineja. Syynä epätavallisen suuri määrä vierailuja yhdelle viikolle. Naistenviikko. Mun nimipäivä. Ja niin edelleen. Tein myös suklaakahvia, mikä sinänsä ei ole suuri kulinaristinen saavutus... Otin äsken juustokakun uunista ja tuoksu oli huumaava :---) Hain myös järrrrkyttävän kulhollisen mansikoita pihalta. Kesä!

Kokkolan asuntomessuilla pyörähdin siskon kanssa, oli mahtavaa! Messukohteista sai paljon inspiraatiota, vaikka niitä halvan ja äkkiä kyhätyn näköisiäkin oli joukossa aika monta. Suosikkini olivat Heikius-Talon Villa Marina - ihanan merellinen koti -, Port Victoria - joka muuten muistutti hämmentävän paljon Kannustalon Long Islandia! -, sekä tietenkin iki-ihanat suosikkini; Kannustalot. Kannustaloja oli messuilla kolme: Venla, Helmi ja Aarre. Aarre oli kivitalo joten se ei ollut kovin korkealla asemalla lempparilistassani, mutta pohjaratkaisu oli kiva. Nyt on sitten tullut nähtyä ihka aito Kannustalo omin silmin. Hieman pieniltä nuo messutalot vaikuttivat, mutta ehkä se oli vain layoutin syy.
Haluaisin nähdä messuvoittaja Rauhalan, Vihervaaran ja Onnelankin itse.
Lisää messuista täällä: Tina's

Vielä sopii ajatella että lomaa on jäljellä kuukausi. Yritän olla ajattelematta kouluun palaamista. Toisaalta odotan innolla, toisaalta haluan lykätä sinne paluuta niin pitkälle kuin mahdollista. Ristiriitaista, kuten aina lomilla.

Tilasin juuri ison kasan vaatteita Lisäksi tällä viikolla pitäisi saapua Mullan alla -sarjan ensimmäinen ja toinen tuotantokausi, Supernaturalin ensimmäinen tuotantokausi sekä Siskoni on noidan ensimmäinen tuotantokausi.

Hämmentävää, miten paljon ihmisille tapahtuu kaikkea. Toiset saavat lapsia ja tulevat raskaaksi ja muuttavat pois kotoa ja asuvat poikaystävänsä kanssa ja lähtevät pääkaupunkiseudulle opiskelemaan. Se on vain hämmentävää. Lukion jälkeen kaikki kaveriporukat hajoavat omiin suuntiinsa.

Tänään katsoin Gilmoren tyttöjen ensimmäisen tuotantokauden loppuun. Pakko saada niitä lisää. Rakastan Gilmoren tyttöjä. Uskon taas ihmisyyteen. Olin muuten kuusivuotias, kun Gilmoren tytöt tuli tv:stä ja katsoin niitä siskoni kanssa. Aika pieni katsomaan telkkaria, mutta mitä sitten? Katsoinhan Salkkareitakin aina, salaa ja siskon luvalla.

Tämä siksi että se tuli tänään radiosta. Sopii myös tämänhetkiseen mielialaan.

17. kesäkuuta 2011

when my back is turned my bruises shine

Viime viikkoina on ollut aikaa miettiä sitä mitä haluan elämältä. Yksi isoimmista mielessä pyörineistä ajatuksista on ollut jatkokoulutus. Kerron lisää myöhemmin, jos näistä mun suunnitelmista tulee jotain.

Tänään kesän ensimmäinen nuortenilta. Uidaan ja grillaillaan. Palautan kavereille parit leffat ja tapaan muutaman ystävän joita en ole taas nähnyt pitkään aikaan!

Mun uudenvuodenlupaushan oli että näen enemmän ystäviäni. Jotenkin en vain jaksaisi lähteä kotoa. Miksi sekin voi olla niin vaikeaa?

Nyt soi taas Amy MacDonald.


7. kesäkuuta 2011

speak to me

Huh hellettä! +31°C varjossa! 

Tänään on ollut ohjelmassa mm. kokkailua, matematiikan uusintaan valmistautumista tehtävien kera, päänsärkyä, huimausta ja pitkään nukkumista ja räjähtäneen huoneen siivousta. Aamulla heräsin siihen, että naapurissa hoitolapset metelöivät ja lällättelevät (tiedättekö, lällällällällieruu....) ja huusivat nimeltä heidän perhepäivähoitajaansa, jonka luona myös meitsi on ollut kaitsettavana pienenä! Lasten metelöinti häiritsi myös sen jälkeen, kun sain uudelleen unta. Kuulin heidät unen läpi...se oli todella rasittavaa. Sitten kun kiljunta ja huuto loppui, heräsin enkä saanut enää unta. Joten kiitos siitä


En tiedä mitkä taikakädet isällä on, mutta kun laitoin televisioni päälle ja isä alkoi painella kaukosäätimen näppäimiä, se yhtäkkiä toimikin. Uskomatonta. Se kaukkari on ollut jo monta viikkoa toimintakyvyttömänä. No, eipä tarvitse maksaa kolmeakymppiä uudesta :)

Nauttikaa kesästä :)

2. kesäkuuta 2011