Näytetään tekstit, joissa on tunniste pyhät. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste pyhät. Näytä kaikki tekstit

6. joulukuuta 2011

onnea itsenäinen Suomi!





Ulkona alkaa näyttää talvisemmalta - ensilumi satoi! Mun tekisi mieli päästä hiihtämään ja luistelemaan, mikä on kai vähän hassua näihin keleihin ja lämpötiloihin verrattaessa :D Eikä mulla kyllä suksiakaan enää ole :(

Rauhallista ja onnellista itsenäisyyspäivää!