Ulkona alkaa näyttää talvisemmalta - ensilumi satoi! Mun tekisi mieli päästä hiihtämään ja luistelemaan, mikä on kai vähän hassua näihin keleihin ja lämpötiloihin verrattaessa :D Eikä mulla kyllä suksiakaan enää ole :(
Rauhallista ja onnellista itsenäisyyspäivää!