Näytetään tekstit, joissa on tunniste lentokoneet. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste lentokoneet. Näytä kaikki tekstit

14. kesäkuuta 2012

525,000 journeys to plan

Mä uskallan vihdoin riemuita edessä olevasta matkasta, sillä lentoliput ja hotelli on tilattu! Enää jäljellä kuumeinen odotus....



Koko kevät ollaan kaverin kanssa suunniteltu matkaa Irlantiin, ja jo vuosi sitten siitä sovittiin. Aluksi kohteena oli Lontoo, mutta kaikki käyvät siellä ja se on jotenkin vähän persoonaton valinta. Sitten me tutustuttiin Dubliniin netin välityksellä ja ihan mieletön matkakuume syntyi. Dublinissa on sitä jotain! Lentolippuja varatessa mun kädet tärisivät ihan hillittömästi, niin pahasti tätä matkaa ollaan odotettu ja nyt se toteutuu! Lähtö on heinäkuun puolivälissä :) Jotenkin hirveän vaikea uskoa, että sinne tosiaan ollaan menossa! Tähän asti se on ollut sellainen pelätty ja odotettu juttu. Että mitä jos ei päästäkään sinne... Onneksi saatiin suorat lennot, sinne lentäessä kun useimmissa tapauksissa joutuu vaihtamaan konetta (vain Aer Lingus lentää suoraan Helsingistä sinne) eikä se ole kivaa, etenkään kun toisen korvat eivät kestä jatkuvia nousuja ja laskuja.


Oon niin onnellinen! Oon haaveillut Dubliniin pääsystä niin kauan. Lukion jälkeen, kun lähden au pairiksi,
oon miettinyt Irlantia sen ihanan kulttuurin ja kauniiden maisemien vuoksi. Pitää nyt silti katsoa ja miettiä, minne haluan.

19. toukokuuta 2012

plane spotting

Pelleilin pihalla kameralla kun se päiviä sitten odottamani lentokone kiisi pihan ylitse ja tuli kiire ottaa räpsyjä. Harmittaa etten ehtinyt ottaa kuin muutaman lähikuvan, vaikka mulla oli iso objektiivi, koska en ollut yhtään varautunut. Lisäksi se meni niin vauhdilla yli että oli vaikea saada kameraa tarkentamaan koneeseen. Enkä yhtään tiedä saako esimerkiksi yksityiskoneista julkaista kuvia joten laitan nämä kauempaa otetut kuvat jossa koneen (hauskat) tunnukset eivät näy:

Anteeksipyyntöni suhruisesta kuvanlaadusta...

Ha ett bra veckoslut!