Näytetään tekstit, joissa on tunniste valokuvaus. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste valokuvaus. Näytä kaikki tekstit

6. maaliskuuta 2013

ja sä voit poistuu hymyillen

Mulla oli tänään tosi kiva päivä! Suoritin nimittäin kakkosvaiheen arvioivan ajon ja ajoin uutta isoa katumaasturia! Se oli lystiä, ja vitsi mikä ajomukavuus. Ihana, pehmeä kytkin ja saumaton vaihteisto. Vähän toista kuin meidän Volvolla...! Perjantaina meen liukkaan radalle kruisailemaan, so much fun! Ai pitääkö siellä jotain töitäkin tehdä vai pitää vaan hauskaa? Oon mittarien mukaan tosi taloudellinen autoilija, minkä kyllä tiesin jo etukäteen. Kiva saada varmistus, nyt voin marmattaa isälle moottorijarrutuksesta ;)

Kesäinen Reposaari vuodelta 2009. Kuva otettu Canon PowerShot A2000 IS

Olin oikeasti tosi jännittynyt, koska jouduin ajamaan ihan tuntematonta autoa (ei ongelma sinänsä, mutta uuden auton vaihteisiin ja polkimiin tottuminen kestää aina hieman aikaa) ja koska en ole ajanut kaupungissa juuri ollenkaan kortin saamisen jälkeen. Me ei onneksi ajeltu kaupungissa lainkaan. Ihanaa, kun vieressä istuu joku joka ei koko ajan valita kaikesta mitä teet auton ratissa, kuten esim meidän isä joka meinaa aina hyppiä penkiltään rattiin kun teen hänen mielestään jotain väärin - jos vaihdan vaihdetta hänen mielestään liian aikaisin tai jos odotan jotain autoa risteyksessä vaikka olisin ehtinyt ennen sitä tai jos ajan hänen mielestään liian lujaa. Se myös huomauttelee koko ajan kaikkea täysin itsestään selvää, kuten vilkun päälle laittamista tai jarruttamista. Haloo, en ole ensimmäistä kertaa ratissa! Mä varmaan tiedän miten autoa ajetaan, mulla on kortti ollut kohta vuoden. On sitä vilkkua muutamat kerrat tullut käytettyä, niin eiköhän se oo jo ihan tuttu viiksi. Kertaakaan en oo autoa naarmuttanu (kuuluisat viimeiset sanat ja niin edelleen).

Laitoin ruokaa uuniin ja tulin mun huoneeseen ja kun laitoin valon päälle, saman tien kuului poks ja yksi lampuista jotenkin räjähti. Lampusta lensi jotain juttua pitkin mun huonetta, lamppu oli irronnut kannastaan kokonaan ja roikkui valaisimesta epäilyttävästi, mutta lasi ei ollut mennyt rikki.

Kuva otettu Canon PowerShot A2000 IS

Niin ja hei, paras asia pitkään aikaan: liput J. Karjalaisen keikalle tilattu! Mä olen niin innoissani, oon pienestä asti kuunnellut sitä ja nyt vihdoin pääsen katsomaan sitä. Sen uusi biisikin on tosi hyvä ja nerokas.

Mulla on aamusta asti soinut päässä Haloo Helsingin Huuda. Siitä otsikko. Se on biisi jota mä en kestä, vihaan sitä ihan yli kaiken, musta se on tosi huono.

29. joulukuuta 2012

kuuhulluus

Canon EOS 500D, EF 75-300mm

8. joulukuuta 2012

lately

Testikuvia siskon uudella objektiivilla


Kasvavaa kiinnostusta minijärkkäreitä kohtaan


Panikointia koulun loppumisesta, tutun ja turvallisen hylkäämisestä, jonkin uuden alkamisesta


Pienoista kateutta kyllä

2. joulukuuta 2012

jetin siivillä kuohui auringon kulta


Eilen olin ystävän vuoden vanhan pikkuprinsessan synttäreillä. Tarjolla oli muun muassa Hello Kitty -kakkua. Mä paketoin lahjan Hello Kitty -lahjapaperiin ja tein kortinkin samaan tyyliin. Etenkin kortin eteen näin vaivaa ja sitten vauva ruttasi sen saman tien käsissään :D Sisko neuloi hänelle kauniit villasukat, kuulemma heitti koon ihan päästään mutta vauvan äiti aprikoi sukkien olevan piankin oikean kokoiset.
Mä niin rakastan pikkulapsia! Taaperoikäiset ovat mun lemppareita, ne eivät enää pelkästään syö, nuku ja puklaa.


Näin unta, että olin just saanut tietää olevani raskaana. Sitten sattui sellainen välikohtaus, jossa joku poika ampui mua enkä mä tuntenut yhtään kipua ja se poika pelästyi ja nosti sen aseen ylös ikään kuin nostaakseen kätensä ylös antautumisen merkiksi ja kysyi että eikö muhun yhtään satu. Sit mä katsoin alaspäin ja näin, että mun mahassa oli verinen luodinreikä. Kummallisinta oli, ettei se sattunut yhtään, mua vain oksetti se että näin verta ja sen takia tuli heikko olo. Yritin soittaa hätänumeroon ja kävin apteekissakin (jossa mun siskon pomo oli töissä) hakemassa apua, mutta kukaan ei ottanut ampumista mitenkään vakavana asiana. Ihan kuin se olisi jokin pikkujuttu. Mä sekoilin sanoissani useaan otteeseen ja sanoin että mua on puukotettu. Mulla oli herätessäni tosi sekava olo ton unen jälkeen.


Pitkästä aikaa googletin uniselityksiä ja ne antoivat ainakin tuon unen osalta tosi ristiriitaisia viestejä.
Uuden alkua, jonkin päättymistä, hyviä ja huonoja asioita.

Aurinko osui kauniisti kuvan koneen kylkeen, mutta ei toi pikkuobjektiivi sitä tietenkään pystynyt taltioimaan.
Harmittaa vähän, jos olisi ollut iso putki kameran päässä niin olisin saanut koneesta tosi mahtavia kuvia.

24. marraskuuta 2012

holidays are coming

Kuukausi jouluun. Tänään tein ensimmäiset jouluostokset, en kuitenkaan konkreettisesti vaan nettikaupasta.
Rakastan jouluostosten tekoa ja lahjojen antamista. Tykkään käydä Pentikissä etenkin joulun alla. Voisin ostaa (ja saada omat) lahjani kaikki sieltä.
Joulun varma merkki ovat myös Coca-Colan joulumainokset tv:ssä


Katselin kuvia viime joululta, kun sain lahjaksi järkkärin.
Osa kuvista on huonosti kohdistettu ja muutenkin niistä näkee, että ihme vempaimen käyttö on täysin tuntematonta.


Nämäkin kuvat ovat viime talvelta, vanhalla Canonin pokkarilla otettuja.

22. tammikuuta 2012

this chill to the bone has a will of its own

Olen aivan rakastunut tähän Don Johnson Big Bandin kappaleeseen Dirt! Tommyn ääni on ihana.


Tänään olin ystäväni pienen tyttövauvan ristiäisissä kamerajalustalla ja kolmella sukkahousuparilla varustautuneena - en onneksi joutunut turvautumaan varasukkiksiin :D Vauva sai kauniin nimen enkä yhtään yllättynyt kun kuulin sen. Vähän erilaisempi, mutta sellaista saatoin odottaa heiltä. Videoin kastamisen, ja vitsit mua jännitti. Kaikki oli kuitenkin tallentunut nauhalle just niin kuin pitikin :) Nyt pitää siirtää ne miljoona kuvaa koneelle, huhhuh. Se tulee kestämään kauan.

21. elokuuta 2011

yeah I know that everyone gets scared

Näin joku päivä oudon pilven, ja oli pakko kuvata se. Kuvista ei kyllä ihan käy ilmi, millainen se oli. Se näytti ihan hattaralta.




Sekasotkua ennen maalausta.


Tapetit ja lattia suojaan. Lateksimaali ei irtoa kun sitä kerran roiskuu.

Lopputuloksesta postaan joskus toiste. Olen enemmän kuin tyytyväinen kunhan saan tuon tilaamani upean taulun seinälle ;)


Isot aallot ja voimakas tuuli. Meri<3


Kastelin jalkani kun en ehtinyt ajoissa pois alta.




Kallon majakka.

Olisin voinut seistä tuolla vaikka koko päivän.

Kävimme Kallon lisäksi myös Uniluodossa. Uniluodossa ja Reposaaressa on jotain niin ihanan rauhallista ja hiljaista ja unohtunutta. Siitä minä pidän.

23. toukokuuta 2011

it's times like these I forget what I miss

Tänään:

Säästössä 97,60€. Olen aika päättäväinen säästäjä kun sille tuulelle satun!
Haluan katsoa ufoleffoja.
Haluaisin elokuviin muuten vaan.
Toivon, että jostain vielä ilmaantuu kesätöitä.
Kuuntelen Eric Claptonia  ja The Clashia hurmoksessa.
Unelmoin tulevasta - siitä lisää myöhemmin.
Mietin miksi kaikki parit eroavat.
Himoitsen englanninkielisiä kirjoja.
Stressaan huomisesta kokeesta. Valmistautuminen jäi taas vähän viime tippaan.
Mietin, mitä kirjoitan kahden vuoden kuluttua. Hermoilen niistäkin.
Odotan inspiraatiota.
Valokuvailen.
Rakastuin seuraavaan kappaleeseen.