Näytetään tekstit, joissa on tunniste liikunta. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste liikunta. Näytä kaikki tekstit

2. marraskuuta 2011

the past few days

Aamukaste meidän pihalla.

Huvimajalla on hiki.

Pikkulintujen talviruokaa.

Taikinaa...

ja muotteja.
Tuloksena suuuussasulavia  pipareita! Onnistuin :)

Meillä oli eilen liikunnassa kahvakuulailua. Takapuoli, reidet ja hartiat sattuu. Vatsalihakset eivät yhtään, mutta mulla onkin aina ollut tosi hyvät vatsalihakset. Aamulla särkylääke ja kuuma suihku auttoivat vähän hartioihin. Pitäisikö harrastaa useammin liikuntaa? :D Pitäisi, mutta kun ei innosta. Olin kuulailutunnin jälkeen yltä päältä hiessä. En ole koskaan minkään liikuntasuorituksen yhteydessä juuri hikoillut, mutta nyt tosiaan tunsi tehneensä jotain. Tietenkään mukana ei ollut pyyhettä joten ei kun takki päälle ja odottamaan että pääsee kotiin suihkuun.
Huomenna vuorossa on bodybalance, jota odotan innolla. Mulle koululiikunta on hyvä kun vihaan liikuntaa tälleen kotioloissa :P Mulla on tälle vuodelle valittuna myös liikunnan omatoimikurssi :)

Ah, kaikki valittaa syksystä ja sen pimeydestä mutta kerrankin voin sanoa että se on vaan asennekysymys! Minä, joka yleensä saan kaamosmasennusta, itse asiassa tykkään! Etenkin siitä, että kelloja siirrettiin. Aamut ei tunnu niin pimeiltä ja jotenkin se sopii muutenkin mun unirytmiini paremmin. Mulla on jo valot viriteltynä huoneeseen että saa fiilistellä ja nauttia.

Keskitytään kaikkeen hyvään elämässä, aye? :)

22. kesäkuuta 2011

I didn't like the world

Tänään oli kaivattu kyläily- ja ystäväpäivä :) Ensin ajelin yhden kamutsin uutta kämppää katsomaan ja sitten lähdin pelailemaan pesistä tositosi kivojen ihmisten kanssa! :) Oli ihan sikamahtavankivaa, jollei oteta huomioon tapaturma-alttiutta :\ Moni sai pallosta ruumiinosiinsa ja jopa naamaan. Yksi kaatui skootterilla. Tähän asti meitsi on säilynyt vammoitta, mutta enpä nuolaise ennen kuin tipahtaa. Kuitenkin kaadun portaissa ja katkon jalkani. Vannon, etten tänään enää juokse portaissa.

Näitä illanviettoja lisää! Sain muuten kerran kopin, eli tein haavan! Kyllä mäkin jotain osaan. Ja osuin mailalla palloonkin. Ja hyvällä porukalla hauskaa pitäessä liikunta voi oikeasti olla hauskaa! Todettu tänään. Siten opastin vielä yhtä kamua nappaamaan pallon räpsään.

Nyt mun kädet haisee ällöttäviltä hikisiltä räpylöiltä.


Olen ihan rakastunut tämän artistin musiikkiin.