Näytetään tekstit, joissa on tunniste olo. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste olo. Näytä kaikki tekstit

25. marraskuuta 2012

the planets bend between us

Äsken taivas oli ihan violetin tummanpuhuva, nyt se on niin kirkas että sattuu kun kohottaa katseensa. Ja siellä näköjään sataa. Mulla on seurana hiljainen talo ja musiikki, tällainen rauha on harvinaista ja tekisi melkein mieli kirjoittaa. Sormet syyhyävät näppäimille.
Pöydällä lojuu joulukortintekele, se on vasta suunnitteluvaiheessa sillä musta on kiva suunnitella kaikki taiteellista silmää vaativat työt huolellisesti ennen kuin teen mitään konkreettista. Nyt: Kings Of Leon. Mahtava olotila.


Olen viime aikoina nähnyt toinen toistaan hullumpia, parempia, uskomattomampia, todellisempia unia. Tällaista unijaksoa en ole koskaan ennen kokenut. Ne unet ovat olleet kuin televisiosarja tai elokuva. En ole halunnut kirjoittaa uniani ylös tai kirjoittaa niistä tänne, sillä mulla on sellainen taikausko että hyvät asiat katoavat kun sanon ne ääneen tai jos kirjoitan niistä, jos ne tulevat ilmi sellaisella tavalla että muutkin saavat tietää niistä. Jos nyt lakkaan näkemästä niitä unia niin on sitten ihan todistettu fakta mistä se johtuu.

18. toukokuuta 2011

is anybody out there?


Biisi tälle olotilalle.

3. toukokuuta 2011

go lions!

Inhottavan kipeä olo. Aikaisemmin oli niin kylmä että suurin piirtein tärisin, ja torkkujen jälkeen tuli paha olo.

Listaan piristeeksi päivän hyvät jutut!

Jumppapallo. Ostin sen vihdoinkin! Siirsin tietokonetuolin kokonaan pois ja tasapainottelen tässä samalla. Nyt pystyn tekemään kivuttomasti vatsa-ja selkälihaksia. Selkä sattuu aina kun teen vastalihaksia, eikä siis vain lihaksista. Lisäksi mulla on isot lonkkaluut jotka nekään eivät tykkää (vatsa)lihasten tekemisestä.
12,90€, Sokos.

Äitienpäivä. Ostin äidille ehkä parhaimmat lahjat ikinä! :) Ei niistä sen enempää ;)

Ystävät. Täytyykö tätä edes selittää?

Jääkiekko. Suomi voitti Latvian rankkareissa! Kyllä huudettiin ja hurrattiin! Viiden minuutin jatkoajan jälkeen Immonen veti rankkareissa ensimmäisenä Latvian maaliin, kukaan latvialaisista ei onnistunut ujuttamaan kiekkoa Lassilan taakse. Pelissä Lassila ei vaikuttanut hääviltä maalivahdilta mutta kyllä se maalin lopulta peitti :) Seuraavaksi - huomenna - Suomi pelaa Tsekkiä vastaan 

Silmätarkastus & piilolinssit. Olin maanantaina optikolla vuosittaisessa kontrollitarkastuksessa, koska mulla on ollut piilarit jo noin vuoden. Simmut on hyvässä kunnossa ja näen ihan yhtä hyvin kuin ennenkin! Thank God for that.

Raha. Viimeinen lapsilisä tulla tupsahti tilille viime viikolla ja lähipäivinä tulee ensimmäinen opintotuki, wuhuu! Niistä maksetaan silmätarkastus ja uudet piilolinssit.

Löydöt. Löysin Sokokselta pari ihanaa laukkua, kummallakin hintaa noin 35€. Mulla ois sinne 50€ lahjakortti mutta en oo ihan varma, mihin haluan sen käyttää. H&M:llä taas olis myynnissä ihania rantakassityyppisiä laukkuja, arvoltaan 20€. Väreinä sinivalko-, keltavalko- ja oranssivalkoraidat.

Tulevaisuus. Aloitan syksyllä ehkä hiphopin tanssimisen! Jees, olen todella innoissani. Kausihintakin on aika halpa. Olen aina luullut että tuollaiset harrastukset ovat kalliita.

P.S. Tänään terveystiedon tunnilla mulle selvisi, että terveysliikunta on ihan eri asia kuin urheileminen. Tipahti tavallaan taakka pois harteilta - ei mun tarvitsekaan olla hirveän hyvä, ei mun tarvitse puurtaa älyttömiä määriä päivässä. Noin kolme tuntia viikossa riittää, oli se sitten lenkkeilyä, pyöräilyä tai hyötyliikuntaa.