Näytetään tekstit, joissa on tunniste talvi. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste talvi. Näytä kaikki tekstit

26. marraskuuta 2013

who can say why your heart sighs?


Jouluradio ♥
Hämärä ♥
Hiljaisuus ♥
Mandariinien tuoksu ♥

21. marraskuuta 2013

you can't say where the road goes



Tänä vuonna ajattelin vähän kierrättää ja hyödyntää vanhoja joulupapereita joulukorttien teossa.
Tykkään näistä korteista tosi paljon! Noiden helmien kanssa oli pieni väkertäminen kieltämättä... :)
Mutta jos kerran vuodessa jotain luovaa tekee käsillään niin sitten saa kyllä vähän väkertääkin!


Puuhellan reunalla on pitkä rivi tuikkuja, ja äiti on laitellut tunnelmavaloja ympäri taloa. Ihanaa! Ja aamulla oli satanut lunta, ja sitä pyrytti melkein koko päivän kunnes se muuttui vesisateeksi. Ensilumi on aina yhtä ihanaa ja jännittävää ♥

2. helmikuuta 2013




6. tammikuuta 2013

lennetään kitaralla Texasin taivaan alla

Aamuinen matalalla paistava aurinko oikein houkutteli kuvaamaan kahdeksanasteiseen pakkaseen.
Aamuisin ja iltaisin on tosi hyvä kuvata, koska aurinko on silloin otollisessa asemassa. Luvassa paljon lumisia huurteisia kuvia.
Kuvat kannattaa klikata auki isommiksi.









Lumi kimmelsi ihanan kauniisti kuuraisilla oksilla.

23. helmikuuta 2012

it's only time that we're given. It's only love that you're feeling now

Viime viikolla oli vielä tosi valkoista ja upean talvista, ja kävin kuvaamassa. Puiden oksat olivat raskaita lumesta ja niiden kyljet valkoisia tuiskaamisesta. Lunta oli paljon, kaikkialla.



Muutaman päivän jälkeen paistoi aurinko ja rännit tiputtivat vettä ja lumi putoili katolta ja tuntui niin keväältä.








Hiihtoloma on ollut rentouttava ja taas kerran tullut tarpeeseen. Alla penkkareiden satoa, naminamikarkkeja ja niitä muita. Penkkarit on tosi ihana perinne, on hienoa olla katsomassa. Ja ensi vuonna itsekin lavalla, mikäs sen mahtavampaa. Ihmisiä on aina tosi paljon keskustassa katsomassa. I think it's lovely.


Tänään hain maljakkoon pajunoksia. Aina kun vuosi vaihtuu, alan odottaa kevättä ja kesää. Mulla on koko ajan sellainen KEVÄT TULEE -fiilis. Se on aivan nurkan takana, pitää vain uskoa...


Hyväntuulinen kappale, en ole vielä ehtinyt kyllästyä. Aina tulee hyvä mieli :

10. joulukuuta 2011

huojuvat puut




Eilisestä myräkästä huolimatta ulkona oli tosi kaunista ja ihanan valkoista. Puunrungot olivat söpösti toiselta puolelta valkoisia tuiskaamisen takia. Kaupungissa ei ollut yhtä kivaa, tuuli puhalsi miten halusi ja oli liukasta. Sateenvarjosta ei ollut mitään hyötyä tuiskua vastaan ja sen kanssa oli tosi vaivalloista puskea tuulta vasten.

7. joulukuuta 2011

"we'll start with forever"

Back to school, ja tuntuu niin masentavalta istua taas pulpetissa 75 min kerrallaan. Vielä kun on niin tylsiä aineita, ja seitsemän koodia pitkästä aikaa. Jotenkin neljään asti koulussa oleminen ei kuitenkaan ollut hirveän vaikeaa, ja ystävien samaistuminen ja kannustus auttoivat :) Päivällä satoi ihanasti lunta. Katselin luokan ikkunasta pyörteilevää lumimyräkkää. Ah<3
Neljältä hämärsi jo voimakkaasti. Bussiin kävellessäni mietiskelin, että nytkö se talvi sitten päätti tulla. Juuri kun olin ajatellut pärjätä rikki menneillä lempparitennareillani joulualeihin asti.... :D Kotinurkilla bussista noustuani huomasin, että alikulku oli suljettu koska se lainehti vedestä, ja katuvalot olivat pimeänä. Miten mukavaa.

Twilightin neljäs tuotos, Aamunkoi, oli muuten aivan järkyttävää katseltavaa! Koko leffan ajan ajattelin mielessäni "ei voi olla totta... you gotta be kidding me..." Aluksi leffa oli vain naurettava ja tunsin syvää myötähäpeää, enkä voinut olla nauramatta. Sitten elokuvasta tuli tosi oksettava ja kuvottava, ja siinä oli aivan liian paljon verta mun makuuni. Pidättelin jossain vaiheessa oksennusta, niin paljon kuvotti. Bellan anorektinen, kuihtunut olemus oli jotain niin sairasta katseltavaa. Jos Twilight ei tähän mennessä ole mennyt pilalle, niin nyt se kyllä on :D
Leimautuminen lapseen on kyllä aika läppä juttu :D Toivoin edelleen että Bella ymmärtäisi rakastavansa Jacobia, mutta minkäs sille voi kun valitsee väärin :) Huomauttaisin vielä että EN ole Twilight-fani, olen vain nähnyt muutkin nuo leffat niin pitäähän päätöskin nähdä.

Eilen katseltiin Linnan pukuloistoa (johon olin tosi pettynyt. Kun Karpela jäi pois niin ei ole mitään odotettavaa pukujen suhteen. En tiedä onko se nykyään Karpela vai mikä mutta mulle se on aina Karpela!) eli itsenäisyyspäivän vastaanottoa ja syötiin After Eight -suklaata. Jenni Vartiaisella oli muuten upea kampaus ja aika hieno vaikkakin epätavallinen oranssi iltapuku. Hän näytti ihan arabiprinsessalta.

Joululoma, tule pian!

6. joulukuuta 2011

onnea itsenäinen Suomi!





Ulkona alkaa näyttää talvisemmalta - ensilumi satoi! Mun tekisi mieli päästä hiihtämään ja luistelemaan, mikä on kai vähän hassua näihin keleihin ja lämpötiloihin verrattaessa :D Eikä mulla kyllä suksiakaan enää ole :(

Rauhallista ja onnellista itsenäisyyspäivää!

20. marraskuuta 2011

everything you need is disguised in double talk

Pakkasen ja huurteen innoittamana kävin ottamassa inspiskuvia pihalta. Tässä parhaimmistoa:


Lyhtykoiso kuulemma, vallan herttainen.


Vanhan omenapuun jäisiä oksia. Taustalla taivaalla näkyy lentsikan polttoainejämät.


14. marraskuuta 2011

leave me a papernote to say you're sorry

Vallan mahtava viikonloppu takana! Eilen virittelin äidin kanssa valoja pihalle. Nyt lunta kiitos :)




Ihanat vaaleanpunaiset paljettivanttuut, sisko teki mun pyynnöstä <3


Kuvissa on vähän kohinaa, koska kuvasin iltahämärässä. Pahoittelut.