Näytetään tekstit, joissa on tunniste valokuvat. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste valokuvat. Näytä kaikki tekstit
1. helmikuuta 2015
Hiljaisuus on matka oleelliseen
Tunnisteet:
aika,
ajatuksia,
elämäntapa,
inspiraatio,
kauniit asiat,
talvi,
valokuvat
14. joulukuuta 2014
22. marraskuuta 2014
9. marraskuuta 2014
29. syyskuuta 2014
22. syyskuuta 2014
19. syyskuuta 2014
15. syyskuuta 2014
18. elokuuta 2014
21. kesäkuuta 2014
4. kesäkuuta 2014
20. toukokuuta 2014
31. maaliskuuta 2014
12. maaliskuuta 2014
26. marraskuuta 2013
21. marraskuuta 2013
you can't say where the road goes
Tänä vuonna ajattelin vähän kierrättää ja hyödyntää vanhoja joulupapereita joulukorttien teossa.
Tykkään näistä korteista tosi paljon! Noiden helmien kanssa oli pieni väkertäminen kieltämättä... :)
Mutta jos kerran vuodessa jotain luovaa tekee käsillään niin sitten saa kyllä vähän väkertääkin!
Puuhellan reunalla on pitkä rivi tuikkuja, ja äiti on laitellut tunnelmavaloja ympäri taloa. Ihanaa! Ja aamulla oli satanut lunta, ja sitä pyrytti melkein koko päivän kunnes se muuttui vesisateeksi. Ensilumi on aina yhtä ihanaa ja jännittävää ♥
20. marraskuuta 2013
check out Guitar George, he knows all the chords
Huihui, perjantaina on eka tentti ja vähän jännittää millainen tulee olemaan! Mahtaako erota siitä mihin oon lukiossa tottunut? Niin ja pääsin pelätystä kirjallisesta ensiapukokeestakin läpi! En ole ikinä nähnyt koetta jossa olisi yhtä paljon kompakysymyksiä! Ihan tosi, jotain rajaa. Tänään oli melkein koko päivä aikaa lukea ja minä laiskuri istuin vain koneella ja katsoin telkkaria! Ja söin huonosti. Olisin edes voinut mennä lenkille...
Mm kohta alkaa joululoma! Tänä jouluna ostan kaikille tasan yhden lahjan ja siskolle ehkä kaksi :)
27. lokakuuta 2013
29. syyskuuta 2013
taustalla aurinko joka ei lämmitä
Kovin ovat värit käyneet syksyisiksi.
Yläkerrassa piti lämmitys laittaa päälle.
Enää ei voi nukkua öisin ikkuna auki.
Eteinen on inhottavan kylmä aamuisin kun kömmin suihkuun.
Talvitakki piti kaivaa esiin.
Siskon tekemät villasukat joutuivat vakikäyttöön.
Koulussa ei olla vieläkään päästy itse asiaan, turhauttavaa!
Nyt meillä onneksi vihdoin ja viimein alkaa ensiapu...
Ja tiedän, toi mun hoitsupuku istuu tosi hyvin ja muutenkin korostaa mun parhaita puolia.
3. syyskuuta 2013
empire state of mind
Hahhah, tekispä mieli melkein sanoa että what goes around, comes around! Nimittäin minä tänään opiskelin matematiikkaa oikein kunnon tukiopetussessiossa. Minä, joka lukiosta päästyäni vannoin ja huokailin helpotuksesta että matematiikka, hyvästi ikuisiksi ajoiksi! No, ne haamut ovat nyt palanneet vainoamaan mua :D Lääkelaskentaa tulee nimittäin olemaan joka vuosi ja jokaisesta lääkelaskennan kokeesta on päästävä virheettä läpi. Alkaa näyttää lupaavalta tämä mun valmistuminen :D Ei vaan, ihan hyvin se laskeminen meni. Sitä se vaan on, kun vuosiin ei ole käyttänyt kuin laskinta ja on unohtanut miten kerrotaan allekkain tai miten käytetään jakokulmaa. Ensin mua vitutti tää päässä laskeminen ja järkeily aivan suunnattomasti, mut kyllä sen nyt ymmärtää, että näin sen pitää ollakin. Ihan kuten opettajat sanoi, matemaattinen ajattelu lähtee pääkopasta eikä laskimesta. Ja vaikka mua ei ole minkäänlaisilla matemaattisilla lahjoilla siunattu niin oon tähän asti pärjännyt ihmeen hyvin! Melkein pääsin lähtötasotestistäkin läpi :D Mut kyl se niin totta on, et ihmisen pitää osata laskea päässään ja osata kertotaulut ja tietää matikan perusasiat yleissivistyksenkin vuoksi. Ajattelin mennä nyt vähän laskemaan, joten.... adios :) HUOMENNA VAPAAPÄIVÄ, toiset sitten tuskailevat englannin perusteiden kurssilla jonne en tietenkään joutunut :)
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)



