19. maaliskuuta 2012

even your emotions have an echo in so much space

Mulla oli tänään tosi inspiroiva päivä! Emeli Sandé tulkitkoon sitä teille :

18. maaliskuuta 2012

we were born and raised in a summer haze bound by the surprise of our glory days





Kävin perjantaina ystäväni kanssa katsomassa Härmän. Se oli ihan okei leffa mutta vähän turhan pitkä. Loppuratkaisua haettiin tosi pitkään, mä olisin asian ratkaissut aikoja sitten :D Mun makuun leffassa oli ihan liikaa väkivaltaa ja mätkimistä ja puukoilla söhimistä. Yksi hyviksistä oli ihanan symppis Kalle, jota näytteli Aku Hirviniemi. Liekö tarkoituksella valittu hänet orvon hölmöhkön hauskuuttajan rooliin, mutta ainakin joka kerta kun hänen naamansa tuli näkyviin, mua alkoi naurattaa ja ilmeisesti muitakin.
Ostin leffaa varten vahingossa miltei kahdeksan ja puolisataa grammaa irtokarkkeja ja jouduin pulittamaan ihan järkyttävän summan :D Nyt olen syönyt jäljellä jääneitä salmiakkeja niin että mahaan sattuu. Ja nyt pitäisi sitten mennä syömään.

10. maaliskuuta 2012

KONY 2012


katso ja jaa
watch and share

3. maaliskuuta 2012

one final turn, time will turn the southern sky

Lisääntyvästä aurinkoisuudesta ja valon määrästä voimme päätellä kevään olevan nurkan takana ilkeän tuikeasta tuulesta ja satunnaisista pakkasista huolimatta.
And it feels good.








Musta tuntuu jotenkin että mun elämässä on alkanut ihan uusi vaihe. Joku ihan uusi.

23. helmikuuta 2012

it's only time that we're given. It's only love that you're feeling now

Viime viikolla oli vielä tosi valkoista ja upean talvista, ja kävin kuvaamassa. Puiden oksat olivat raskaita lumesta ja niiden kyljet valkoisia tuiskaamisesta. Lunta oli paljon, kaikkialla.



Muutaman päivän jälkeen paistoi aurinko ja rännit tiputtivat vettä ja lumi putoili katolta ja tuntui niin keväältä.








Hiihtoloma on ollut rentouttava ja taas kerran tullut tarpeeseen. Alla penkkareiden satoa, naminamikarkkeja ja niitä muita. Penkkarit on tosi ihana perinne, on hienoa olla katsomassa. Ja ensi vuonna itsekin lavalla, mikäs sen mahtavampaa. Ihmisiä on aina tosi paljon keskustassa katsomassa. I think it's lovely.


Tänään hain maljakkoon pajunoksia. Aina kun vuosi vaihtuu, alan odottaa kevättä ja kesää. Mulla on koko ajan sellainen KEVÄT TULEE -fiilis. Se on aivan nurkan takana, pitää vain uskoa...


Hyväntuulinen kappale, en ole vielä ehtinyt kyllästyä. Aina tulee hyvä mieli :

14. helmikuuta 2012

sing for the tears

Kaikki, ajattelutapa ja suhtautuminen elämään ja ihmisiin ympärillä sai aika uuden perspektiivin, kun koulussa kuulimme eilen surullisia uutisia. Kuolema kosketti todella läheltä. En pysty ymmärtämään. Mulla on uskomattoman sanaton ja tyhjä olo. Jokainen sana tuntuu turhalta. En tiedä miksi tämä kosketti niin paljon, vaikka en tuntenut häntä kuin yhdeltä musiikin kurssilta. Pidin häntä rohkeana, kun uskalsi olla niin oma itsensä pukeutumalla musiikkimakunsa mukaan. Sain hänestä kunnianhimoisen vaikutelman, ainakin musiikin suhteen. Joka kerta kun ajattelen tapahtunutta, en voi kuin itkeä. Se on niin sääli, niin surullista.

Toivon, että hän on Jumalan luona. Lepää rauhassa.

12. helmikuuta 2012

roll the dice

Vietin eilen ystävän kanssa peli-iltaa. Me pelattiin ihan oikeita pelejä - lautapelejä, kortteja ja huojuvaa tornia. Lauta- ja korttipelit ovat ihan parhaita. Niissä on sitä jotain :) Yksi mun lempipeleistä on Afrikan tähti, mutta pelasin sitä pienenä niin paljon että sain traumat :D Uno on törkeän hauska korttipeli. Rakastan myös normi korttipelejä, eli niitä joissa pelataan mailla ja numeroilla, kunkuilla ja jätkillä jne. En koskaan kyllästy pelaamaan läpsyä. Mua harmittaa että olen unohtanut jotkut pelit ja niiden säännöt ihan täysin. Olen myös laittanut korttini jonnekin niin varmaan talteen etten löydä niitä enää.






7. helmikuuta 2012

I am the astronaut in the sky




Koeviikko yhtä koetta vaille taputeltu! Aika helppoja kokeita sinänsä ollut, matemaattisuus sujui multa kuin leikki (koputtaa puuta) ja historiakin suht hyvin. Mitä nyt sekoitin ensimmäisen ja toisen maailmansodan loppumisen aika pahasti keskenään, joo ei mitään ydinpommia tietenkään ollut toisen maailmansodan lopussa, ei. Tänään raahaudun toiseksi viimeiselle autokoulun teoriatunnille, blaaah. Huomenna taas ajo :) Vitsi mä tykkään ajaa! En malta millään odottaa että pääsen taas istumaan ratin taakse painelemaan kaasua ja vaihtelemaan vaihteita :D

Muksaa viikkoa für alle :)

4. helmikuuta 2012

when you hold me like this, that's when my heart skips skips a beat


Pakkasta ja tyhjentyneitä autonakkuja. Kuumaa hernekeittoa ja toista maailmansotaa kirjasta. Niistä on tämä lauantai tehty.

1. helmikuuta 2012

every eye trained on a different star

Tässä vähän viime päivinä kuvattuja taivaskuvia, koska tykkään kuvata erikoisia ja hassuja pilviä, ja muutenkin taivas on niin kiva tausta kaikelle.


Ei ihan uusi kuu... 

Riippakoivu? Mikälie, niitä on hauska kuvata.


Ja vielä eilen päässä soinut biisi josta en muistanut kuin pari lausetta, mutta jonka googlettamalla löysin. Jotenkin ihana musiikki ja sanat, ja että mä rakastan Garyn ääntä!

P.S. Loppuviikko lomaa! Maistuu :)