Eilen olin ystävän vuoden vanhan pikkuprinsessan synttäreillä. Tarjolla oli muun muassa Hello Kitty -kakkua. Mä paketoin lahjan Hello Kitty -lahjapaperiin ja tein kortinkin samaan tyyliin. Etenkin kortin eteen näin vaivaa ja sitten vauva ruttasi sen saman tien käsissään :D Sisko neuloi hänelle kauniit villasukat, kuulemma heitti koon ihan päästään mutta vauvan äiti aprikoi sukkien olevan piankin oikean kokoiset.
Mä niin rakastan pikkulapsia! Taaperoikäiset ovat mun lemppareita, ne eivät enää pelkästään syö, nuku ja puklaa.
Näin unta, että olin just saanut tietää olevani raskaana. Sitten sattui sellainen välikohtaus, jossa joku poika ampui mua enkä mä tuntenut yhtään kipua ja se poika pelästyi ja nosti sen aseen ylös ikään kuin nostaakseen kätensä ylös antautumisen merkiksi ja kysyi että eikö muhun yhtään satu. Sit mä katsoin alaspäin ja näin, että mun mahassa oli verinen luodinreikä. Kummallisinta oli, ettei se sattunut yhtään, mua vain oksetti se että näin verta ja sen takia tuli heikko olo. Yritin soittaa hätänumeroon ja kävin apteekissakin (jossa mun siskon pomo oli töissä) hakemassa apua, mutta kukaan ei ottanut ampumista mitenkään vakavana asiana. Ihan kuin se olisi jokin pikkujuttu. Mä sekoilin sanoissani useaan otteeseen ja sanoin että mua on puukotettu. Mulla oli herätessäni tosi sekava olo ton unen jälkeen.
Pitkästä aikaa googletin uniselityksiä ja ne antoivat ainakin tuon unen osalta tosi ristiriitaisia viestejä.
Uuden alkua, jonkin päättymistä, hyviä ja huonoja asioita.
Aurinko osui kauniisti kuvan koneen kylkeen, mutta ei toi pikkuobjektiivi sitä tietenkään pystynyt taltioimaan.
Harmittaa vähän, jos olisi ollut iso putki kameran päässä niin olisin saanut koneesta tosi mahtavia kuvia.







