29. syyskuuta 2014
22. syyskuuta 2014
19. syyskuuta 2014
15. syyskuuta 2014
4. syyskuuta 2014
26. elokuuta 2014
18. elokuuta 2014
22. heinäkuuta 2014
every page is our song of how we came and how we'll go
Olen ajatellut paljon kuolemaa ja kuolevaisuutta. Onnellisuutta ja elämän tarkoitusta. Jos kuolisin nyt, niin olenko osannut olla onnellinen ja nauttia kaikesta siitä ihan tavallisesta. Olenko tavoitellut aina jotain muuta sen sijaan, että olisin nähnyt mitä on edessäni? Olenko oppinut elämästä mitään, olenko osannut luopua ja avata uusia ovia pelkäämättä?
Juice Leskinen lauloi että elämä on kuolemista. Oikeastaan elämä on juuri sitä.
21. kesäkuuta 2014
4. kesäkuuta 2014
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)