4. syyskuuta 2014

Never be bullied into silence.
Never allow yourself to be made a victim.
Accept no one's definition of your life; define yourself.

-Harvey Fierstein

26. elokuuta 2014


22. heinäkuuta 2014

every page is our song of how we came and how we'll go


Olen ajatellut paljon kuolemaa ja kuolevaisuutta. Onnellisuutta ja elämän tarkoitusta. Jos kuolisin nyt, niin olenko osannut olla onnellinen ja nauttia kaikesta siitä ihan tavallisesta. Olenko tavoitellut aina jotain muuta sen sijaan, että olisin nähnyt mitä on edessäni? Olenko oppinut elämästä mitään, olenko osannut luopua ja avata uusia ovia pelkäämättä?
Juice Leskinen lauloi että elämä on kuolemista. Oikeastaan elämä on juuri sitä.