Huomenna edessä matematiikan koe. Huhheijaa, ehkä ole harjoitellut yhtään :D Tämänpäiväinen englannin koe oli onneksi helppo! :) Turhaan stressasin. Meitsi sai muuten englannin esseestä 90 pistettä ;) Ja ylipituudesta sakotettiin :(
Keskiviikkona vielä historia ja sitten saa huokaista! Historiasta mielisin kyllä hyvän numeron :)
Tuiki tuiki tähtönenkin kuuluisi tähän kategoriaan. Joskus harmittaa että lopetin pianonsoiton. Mun kärsivällisyyteni vaan ei ole ikinä riittänyt mihinkään harrastuksiin :D
4. A song that makes you sad Tällainen oli neloshaaste, ja nyt osaan vastata tähän kunnolla. Aikaisemmin tarjosin tähän Hurtsin, Rihannan ja Eminemin biisejä.
Muistan kun viidennellä ja kuudennella luokalla lauloimme tätä musiikintunnilla. Itkin joka kerta kun kuulin tämän.
Ja kiitotien päässä on taivaassa reikä ovi miltei mahdottomaan
Iltapalani. Kyllä, siinä on melko paljon ruokaa yhdelle vatsalle.
Nuo kököt spagetin päällä eivät ole lihapullia, vaan punaista
pestoa♥ Taivaallisen hyvää!
Tyhjä masu kiittää!
Anteeksipyyntöjä suttuisista kuvista. Tässä valossa kuvat aina tuppaavat heilahtamaan. Tänään nukuin pitkään ja lähdin ruotsin valmistelutunnille. Eilen menin seitsemältä illalla nukkumaan. Heräsin jossain kolmen maissa ja aloin kuunnella että mitä ääniä oikein kuulen. Olin jättänyt yöksi ikkunan auki. Aikamoinen laulukonsertti oli lintusilla menossa :) Se oli siistin kuuloista. Tuntui siltä kuin olisin ainoa maailmassa, ja ainoa kuulemassa tämän kauniin sävelmän. Tiesittekö muuten, että jos ihminen herää kahden kolmen aikaan yöllä, hänellä on yksinäisempi olo kuin jos hän heräisi johonkin muuhun aikaan yöllä. Silloin kuvittelee helposti olevansa yksin ja ainoa maailmassa. Kuulemma.
Joka tapauksessa, näin hirveän paljon unia ja näin unta mm. käärmeestä, taas kerran. Jep, yök, hyi. Pelkään käärmeitä ihan hillittömästi. Saan pienen paniikkikohtauksen kun vain mainitaankin käärme. Tämä uni olikin erilainen... se käärme näytti samalta kuin ne madot Worms-pelissä, oletteko pelanneet sitä? Meillä ainakin hakattiin Wormsia aina kun olin pieni :P Sillä käärmeellä oli vihreä armeijakypärä päässä. Hullua, eikö totta. Tänään oli ohjelmassa kauppareissu ja ruotsin kokeeseen lukemista! Huh.
Mua on hirveästi pyörryttänyt viime päivinä. Vähän aikaa sitten terveystarkastuksessa selvisi, että mulla on matala verenpaine, joten en ihmettele. Päätäkin on taas särkenyt joka päivä enemmän tai vähemmän.
Mutta! Viimeinen lukiotunti tältä vuodelta kärsitty ja takanapäin, edessä vielä muutama koe joihin suuntaan luottavaisin mielin - myös matematiikkaan, jota olen tämän toisen opettajan kanssa ymmärtänyt muchos paremmin. Joten olen happy.
Huomenna menen parturiin ja sitten S:n luo laskemaan matematiikkaa! Pitäkäähän peukkuja huomiseen svenska provettiin!
Säästössä 97,60€. Olen aika päättäväinen säästäjä kun sille tuulelle satun!
Haluan katsoa ufoleffoja.
Haluaisin elokuviin muuten vaan.
Toivon, että jostain vielä ilmaantuu kesätöitä.
Kuuntelen Eric Claptonia ja The Clashia hurmoksessa.
Unelmoin tulevasta - siitä lisää myöhemmin.
Mietin miksi kaikki parit eroavat.
Himoitsen englanninkielisiä kirjoja.
Stressaan huomisesta kokeesta. Valmistautuminen jäi taas vähän viime tippaan.
Mietin, mitä kirjoitan kahden vuoden kuluttua. Hermoilen niistäkin.
Odotan inspiraatiota.
Valokuvailen.
Rakastuin seuraavaan kappaleeseen.
Mieletön matkakuume. Haluan käydä British Museumissa ja Madame Tussaudsin vahakabinetissa. Haluan nähdä Skotlannin kumpuilevat, vihreät maisemat. Haluan matkustaa junalla Englannin halki. Haluan ostaa kassikaupalla I love London -tuotteita. Haluan London Eyeen.
Haluan nähdä Big Benin kuuluisan kellotornin ja Saint Paulin katedraalin. Haluan nähdä kaiken Iso-Britanniasta. Minulle eivät riitä ainoastaan turistirysät. Haluan tuntea kadut. Haluan nähdä puhelinkopit ja vasemmanpuoleisen liikenteen. Ihmiset ja talot.